Nieuwe uitdagingen
De laatste jaren is er veel veranderd in de horeca. Meer mensen maken steeds vaker gebruik van de mogelijkheid om wat te drinken of te eten buiten de deur. Dat betekent dat er een enorme toename is van horecagelegenheden. Waar de etalages in veel dorpen en steden leger en leger worden, nemen bijvoorbeeld lunchrooms en restaurants juist toe. Meer concurrentie vraagt om een goede bedrijfsstrategie; je wilt je vaste klanten behouden, nieuwe mensen verwelkomen en genoeg personeel in huis hebben. Sanacount helpt jullie met deze uitdagingen. Zo kunnen diverse digitale oplossingen zeer helpend zijn om de personeelsbezetting optimaal in te richten. Onze adviseurs ondersteunen bij allerhande digitalisering en automatisering; op gebied van voorraadoverzicht, kassasystemen, administratie en salarisadministratie. En het blijft niet bij adviezen, samen met jullie zetten we de adviezen om in acties en zijn we scherp op het bereiken van doelen.
Passend businessmodel
De coronacrisis heeft ons geen beter beeld kunnen geven van de waarde van flexibiliteit. De horeca is diep getroffen door alle maatregelen. Veel restaurants hadden de omslag gemaakt naar een take-away constructie. Het drastisch aanpassen van businessmodellen is hopelijk niet al te vaak nodig, maar kritisch kijken naar het huidige businessmodel kan nooit kwaad. En als je nieuw in business bent dan helpen we je ook graag met het opstellen van een plan.
Duurzaamheid
De wereld verandert en de consumenten ook. Duurzaamheid en een ethische keten zijn van groter wordend belang voor die nieuwe consumenten. Wij zijn ervan overtuigd dat je in iedere branche stappen kan nemen richting een duurzamere maatschappij, met oog voor een eerlijke keten. Het is onze missie om bedrijven en organisaties te helpen hier hun weg in te vinden. Dat kan gaan om een voorzichtige eerste verkenning of om purpose driven organisaties. Waar je ook staat, iedere stap is er één en wij denken graag mee over die stappen.