Wij zijn...

…er voor jullie organisatie. In 2012 startten Ertuğ Koşmaci en Neşe Şenol met een visie om een andere, een betere rol in te nemen in de wereld van belastingen en financiën. De kwalitatieve kennis en kunde, die je mag verwachten als basis, maar daar bovenop een sterke affiniteit met innovatie, duurzaamheid en maatschappelijke betrokkenheid. Daarnaast is Sanacount de adviseur die naast je zit, niet tegenover je.

Onze missie en visie

Wij helpen onze klanten, professionals en community om een duurzame (lange termijn) bijdrage te leveren aan onze maatschappij”.

Onze missie en visie

Wij helpen onze klanten, professionals en community om een duurzame (lange termijn) bijdrage te leveren aan onze maatschappij”.

Duurzame oplossingen

Er zijn een aantal terugkerende elementen in onze manier van werken. Elementen die bijdragen aan de beste en meest duurzame oplossingen:

  • Vooruit kijken en anticiperen, binnen jouw organisatie of bedrijf, jouw markt en de bewegingen waar jij en je doelgroep gebruik van maken, zoals de technologische ontwikkeling en de groeiende en veranderende vraag in duurzaam bijdragen. 
  • Data-analyse, essentieel in optimalisatie van processen en het rapporteren. Wij hebben altijd focus op nieuwe ontwikkelingen, tools en oplossingen, zonder daarbij nut en noodzaak uit het oog te verliezen.

Samenwerken

  • Wij helpen organisaties impact te maken op klimaat en samenleving. De transformatie naar een duurzamere samenleving is een verantwoordelijkheid van ons allemaal.
  • De fluïde community, voor extra handen, extra visie of gewoon een waardevol en inspirerend contact.
  • Persoonlijke verbinding, wij geloven in wezenlijk contact. Iedere organisatie bestaat uit mensen met hun eigen verhaal, drijfveren, ambities en uitdagingen. Wij hebben oog voor de mens achter de professional, achter de ondernemer en gaan graag werkelijke verbinding aan.

De naam Sanacount

Het woord Sana staat symbool voor gezond en helend, Count voor rekenen en kracht. Gezondheid is een belangrijk thema en mag breed geïnterpreteerd worden. Als eerste gaan we voor gezonde groei bij bedrijven en organisaties. Gezond in cijfers en doelstellingen, maar ook met een gezonde bijdrage voor de maatschappij en het milieu. Daarnaast willen we ons eigen team graag gezond houden, fysiek en mentaal. Een mens dat goed in zijn vel zit is een gelukkiger mens.

Het logo

Ons logo staat voor duurzaamheid, samenwerken en het verbinden van klimaat, technologie en de mens. Ons logo is stevig, met een duidelijk aanwezig symbool, gevormd door de letters S en C. Het beeldmerk SC staat voor Sanacount maar ook voor een &-teken, dat verbinding symboliseert.
De mix van de kleuren, hoeken en rondingen staan symbool voor onze aanpak, bestaansrecht, omarming van technologie en de duurzame verbinding met onze maatschappij. Groen voor de mensen, duurzaamheid, energie en gezondheid. Grijs voor data, technologie en kracht.

Duurzame oplossingen

In 2012 startten Ertuğ Koşmaci en Neşe Şenol met een visie om een andere, een betere rol in te nemen in de wereld van belastingen en financiën. De kwalitatieve kennis en kunde, die je mag verwachten als basis, maar daar bovenop een sterke affiniteit met innovatie, duurzaamheid en maatschappelijke betrokkenheid. Daarnaast is Sanacount de adviseur die naast je zit, niet tegenover je. 

Samenwerken

Er zijn een aantal terugkerende elementen in onze manier van werken. Elementen die bijdragen aan de beste en meest duurzame oplossingen:

  • Vooruit kijken en anticiperen, binnen jouw organisatie of bedrijf, jouw markt en de bewegingen waar jij en je doelgroep gebruik van maken, zoals de technologische ontwikkeling en de groeiende en veranderende vraag in duurzaam bijdragen.
  • Data-analyse, essentieel in optimalisatie van processen en het rapporteren. Wij hebben altijd focus op nieuwe ontwikkelingen, tools en oplossingen, zonder daarbij nut en noodzaak uit het oog te verliezen.
  • Wij helpen organisaties impact te maken op klimaat en samenleving. De transformatie naar een duurzamere samenleving is een verantwoordelijkheid van ons allemaal.
  • De fluïde community, voor extra handen, extra visie of gewoon een waardevol en inspirerend contact.
  • Persoonlijke verbinding, wij geloven in wezenlijk contact. Iedere organisatie bestaat uit mensen met hun eigen verhaal, drijfveren, ambities en uitdagingen. Wij hebben oog voor de mens achter de professional, achter de ondernemer en gaan graag werkelijke verbinding aan.

De naam Sanacount

Het woord Sana staat symbool voor gezond en helend, Count voor rekenen en kracht. Gezondheid is een belangrijk thema en mag breed geïnterpreteerd worden. Als eerste gaan we voor gezonde groei bij bedrijven en organisaties. Gezond in cijfers en doelstellingen, maar ook met een gezonde bijdrage voor de maatschappij en het milieu. Daarnaast willen we ons eigen team graag gezond houden, fysiek en mentaal. Een mens dat goed in zijn vel zit is een gelukkiger mens.

Het logo

Ons logo staat voor duurzaamheid, samenwerken en het verbinden van klimaat, technologie en de mens. Ons logo is stevig, met een duidelijk aanwezig symbool, gevormd door de letters S en C. Het beeldmerk SC staat voor Sanacount maar ook voor een &-teken, dat verbinding symboliseert. De mix van de kleuren, hoeken en rondingen staan symbool voor onze aanpak, bestaansrecht, omarming van technologie en de duurzame verbinding met onze maatschappij. Groen voor de mensen, duurzaamheid, energie en gezondheid. Grijs voor data, technologie en kracht.

Het team van Sanacount stelt zich voor: gedreven, professionele mensen met een eigen verhaal.

We geloven in een wereld waarin specialisten, bedrijven en initiatieven elkaar versterken.
Vacature Bedrijfsadviseur Sanacount Bedrijfs- en Belastingadvies

Word jij onze nieuwe bedrijfsadviseur?

Sanacount is hiring! Wij zijn nu op zoek naar bedrijfsadviseur om ons team te versterken. Ben jij op zoek? Kijk dan vooral. 

Word jij onze nieuwe bedrijfsadviseur?

Sanacount is hiring! Wij zijn op zoek naar bedrijfsadviseur om ons team te versterken. Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging? 

Sanacount
Community

De kracht van samenwerken zit bij Sanacount diep in het DNA verankerd. Niet gek dat Sanacount insteekt op bij het met elkaar brengen en verbinden van haar klanten in de Sanacount Community.

Sana community goede doelen & sociale activiteiten

De Sanacount Community is ontstaan vanuit het verlangen mensen, ondernemers, bedrijven en organisaties met elkaar in contact te brengen en het maximale te halen uit deze kruisbestuiving. Sanacount kent haar klanten door en door en weet wat zij te bieden hebben. Door de verbindende factor te zijn worden klanten nog succesvoller in wat zij doen en halen het beste uit elkaar.

Geïnspireerd ⚽ door topsport

Het verbinden van processen, systemen en mensen doen we met veel passie. Hierdoor werken wij snel, slim en efficiënt. De kennis en expertise komt het beste uit de verf wanneer bij bedrijven die zich in een dynamische situatie begeven. Daar zorgt de verbinding van processen en systemen voor relevante stuurinformatie waardoor nieuwe en betere inzichten beschikbaar komen.

Op zoek naar een leuke baan?

Spreekt wat je over ons leest je aan en denk je dat jij ons team kunt versterken? Wij zijn regelmatig op zoek naar nieuwe talenten.

Contact 2 - Sanacount Bedrijfs- en Belastingadvies

Op zoek naar een leuke baan?

Spreekt wat je over ons leest je aan en denk je dat jij ons team kunt versterken? Wij zijn regelmatig op zoek naar nieuwe talenten.

Contact 2 - Sanacount Bedrijfs- en Belastingadvies