Regeren is vooruitzien. Daarom richten we bij Sanacount onze blik graag op de toekomst. Voor 2017 hebben we ambitieuze plannen en wij staan te popelen om die samen met jou uit te voeren!
Even terugblikken – een jaar vol mijlpalen en ambities
2016 was voor ons een jaar vol mijlpalen. Om te beginnen verhuisden we naar een prachtig pand in hartje Nijmegen, waar onze ambities alle ruimte krijgen. De opening was één groot feest en we kijken er dan ook met een warm gevoel op terug. En laten we vooral de komst van relatiebeheerder Ellen Melenhorst niet vergeten, die begin 2016 ons team kwam versterken. In ons vorige blog kon je uitgebreid kennis met Ellen maken.
Voortvarende start voor ons bedrijf
Ook het nieuwe jaar begon voor ons als bedrijf al meteen goed, want in januari werd het Sanacount-team uitgebreid met Gemma Piñol. Zij komt ons als administratief medewerker ondersteunen.
Bijeenkomsten voor de ondernemer - mis ze niet
Het hele Sanacount-team bruist van energie om ook 2017 tot een succes te maken. Natuurlijk willen wij niets liever dan dit met jou te delen. Ben jij een ambitieuze ondernemer en wil je graag verder groeien? En kun je daarbij wel wat hulp of advies gebruiken? Dan mag je onze informatieve bijeenkomsten zeker niet missen! Dit jaar gaan we regelmatig presentaties houden over zaken die jou als ondernemer raken. Én waar wij jou graag mee vooruit willen helpen.
Onderwerp: “Hoe vorm ik een strategie voor mijn bedrijf?”
Die bijeenkomsten kunnen gaan over allerlei onderwerpen. Denk aan vragen als “Hoe kan ik een financiering aanvragen?” “Hoe vorm ik een strategie voor mijn bedrijf?” “Hoe kan ik mijn kosten reduceren?” Of “Hoe vind ik nieuwe klanten?” Maar ook aan onderwerpen als “Is mijn businessplan nog actueel en toekomstproof?” “Hoe kan ik mijn bedrijfsvoering doelmatig inrichten en toekomstproof maken?” of “Ben ik financieel en fiscaal in control?” We houden je op de hoogte via onze social media-kanalen en deze blog. Blijf ons dus vooral volgen, dan weet je zeker dat je niets mist!
Gloednieuw samenwerkingsplatform – online boekhouden
Ook wat betreft automatisering zitten wij niet stil. Samen met onze strategische partner werken we momenteel keihard aan de ontwikkeling van een gloednieuw online samenwerkingsplatform. Hierop kan straks alle communicatie met onze klanten, banken en belastingdienst plaatsvinden. Doordat alles met elkaar wordt geïntegreerd, kunnen wij onze dienstverlening nog verder professionaliseren. Zo kunnen we jou nog beter adviseren. Online boekhouden is de toekomst. Bovendien kun je straks via onze webshop eenvoudig allerlei praktische producten aanschaffen, zoals diverse juridische documenten (arbeidscontracten en algemene voorwaarden) en adviesdiensten.
Trusted advisor – de groeiende rol van advisering
Advisering wordt in ons vak steeds belangrijker. Wij willen dan ook méér zijn dan alleen een boekhouder. Veel liever treden wij op als ‘trusted advisor’: een betrouwbare, deskundige sparringpartner die jou in alle fasen van je onderneming kan bijstaan als het gaat om fiscaliteit, bedrijfs- en strategievoering. Samen kun je immers veel meer dan alleen!
Automatisering is een feit
De ontwikkelingen in onze branche gaan razendsnel: automatisering wordt steeds belangrijker en ook robotisering is allang geen science fiction meer. Benieuwd hoe wij daarop inspelen? Wij bieden je graag een kijkje in onze keuken. Bel of mail ons voor een afspraak, je bent van harte welkom.
Laatste advies: regeren is vooruitzien
Als ondernemer is het belangrijk om je blik regelmatig op de toekomst te richten. Met dit advies willen wij deze blog dan ook graag afsluiten. We zeiden het al: regeren is vooruitzien. Probeer dus te bedenken wat er de komende jaren voor jouw bedrijf of in jouw branche gaat veranderen en anticipeer op die ontwikkelingen. Want alleen dan kun je je concurrenten een stap voor blijven! Wil je hierover eens verder praten met onze adviseurs? Dan maken wij graag kennis met jou!