Altijd op orde
De salarisadministratie moet aan een aantal strikte voorwaarden voldoen. De wet- en regelgeving is hier duidelijk over, maar verandert continu. Onze salarisadministrateurs, HRM en fiscaal specialisten zijn altijd op de hoogte en dat ontzorgt. Hoeveel wij ontzorgen bepalen jullie zelf. Het kan een deel van de administratie betreffen, de volledige administratie of we gaan een stap verder en worden jullie partner in HRM-vraagstukken en eventueel adviseur op bredere organisatieontwikkeling.
Ook voor specifieke vragen zoals loonheffingen, het loon voor de DGA, de werkkostenregeling en WNT (Wet Normering Topinkomens) ben je bij ons aan het juiste adres. We denken mee over strategische oplossingen.
Digitaal
Steeds meer processen worden geautomatiseerd en dat is niet voor niks; het levert veel efficiency en inzicht op. Is jullie salarisadministratie al digitaal maar kan het beter ingericht worden of zijn jullie op zoek naar een ander systeem? Ga je uitbreiden en wordt het tijd voor serieuze, flexibele, online HR en salarisadministratieoplossingen? Wil je de salarisadministratie direct koppelen aan de boekhouding? We zorgen voor één overzichtelijke en praktische oplossing voor al jullie HR en payrollprocessen.
Hoe werkt het aanleveren van de salarisadministratie?
Wanneer jullie de salarisadministratie in zijn geheel bij ons onderbrengen, is met 3 eenvoudige stappen alles volledig op orde.
- Aanleveren
Wij vragen jullie de bedrijfs- en medewerkersgegevens digitaal aan te leveren via de Sanacount portal. Dankzij deze software is dat zo geregeld. Hierna kunnen we direct van start. - Verwerken
Sanacount richt vervolgens de salaris- en personeelsadministratie in. Inclusief aanvullende opties. We controleren en verwerken vervolgens de aangeleverde mutaties. - Raadplegen
Via de portal van Sanacount kunnen jullie vervolgens zelf 24/7 de salarisdocumenten en aanvullende managementinformatie raadplegen; de salarisstroken, loonaangiftes, contracten, etc.