Specifieke vakkennis met een persoonlijke touch

Specifieke vakkennis met een persoonlijke touch - Nieuws - Blogs - Sanacount

Sanacount – meer dan cijfers alleen

“Persoonlijk en betrokken. Niet alleen aandacht voor de cijfertjes, maar juist ook voor het menselijke aspect.” Zodra Nese Senol begint te vertellen over Sanacount gaan haar ogen stralen. De passie klinkt onmiskenbaar door in haar woorden. Dit is waar haar hart sneller van gaat kloppen.

Live life to the fullest als zelfstandig ondernemer

Voordat Nese en Ertug samen hun ondernemersavontuur startten in 2013, had Nese al de nodige ervaring als zelfstandig ondernemer opgedaan. Dit op het gebied van arbeidsbemiddeling en als accountspecialist. Relatiebeheerder in hart en nieren, zo kun je haar typeren. “Mijn levensmotto is ‘live life to the fullest. Ik probeer het maximale uit mijzelf en uit het leven te halen. Dat doe ik met veel passie en een flinke dosis energie. Ook mijn zakelijke relaties benader ik graag op een persoonlijke manier; ik heb een groot inlevingsvermogen. Ik denk dat vooral dát mijn kracht is.”

Anders doen – persoonlijke benadering naar ondernemer

Nese was dus al een tijdje zelfstandig ondernemer, maar op een gegeven moment begon het ook bij Ertug flink te kriebelen. Sinds 1999 is hij actief in de accountancybranche en werkte hij met veel plezier bij verschillende accountants- en consultancykantoren, waar hij de nodige kennis en expertise opdeed. Maar daar miste hij vooral het stukje persoonlijke benadering. 

Meer dan alleen een jaarrekening opstellen

Nese: “Hij wilde meer doen dan alleen het opstellen van een jaarrekening. Hij wilde liever een sparringpartner zijn: een businesscoach, die ook strategisch meedenkt. Iemand die ondernemers daadwerkelijk bijstaat – in goede, maar ook in minder goede tijden. Op een dag zei hij tegen mij: “Ik wil het anders doen. Ik geloof in mijzelf, ik ga ondernemen”. Waarop ik antwoordde: “Dan sluit ik me bij je aan.” Op die manier zijn wij een onderneming gestart waarin deze aspecten letterlijk in ons DNA zijn verweven.”

De kracht van samenwerking

Het ondernemersavontuur begon vanaf de spreekwoordelijke zolderkamer. “We begonnen met niks,” vertelt Nese, “maar we geloofden in de kracht van onze samenwerking. Ertug en ik vullen elkaar heel mooi aan. Ertug als vakman, met zijn uitgebreide kennis en jarenlange ervaring op het gebied van accountancy, consultancy en belastingadvies. En ik als accountmanager en eerste aanspreekpunt voor onze cliënten. Met één gezamenlijk doel: onze klanten laten excelleren, hen naar een hoger niveau brengen.” 

Samen met ondernemers bouwen aan een succesvolle toekomst

Trots gaat Nese verder: “En kijk ons nu eens, vier jaar later! We hebben een geweldig team achter ons, zitten op een prachtige locatie in hartje Nijmegen en we groeien nog steeds. Samen met ondernemers bouwen aan een succesvolle toekomst. Dat is waar wij voor tweehonderd procent voor gaan.”

Dé adviseur voor gemeenten en zorginstellingen

Doordat Ertug tal van organisaties van binnen heeft gezien, kan hij ondernemers en managers bijstaan met een uitgebreid pakket aan diensten. “Onze klanten bevinden zich dan ook in uiteenlopende branches,” zegt Nese. “Maar omdat Ertug vooral ook veel ervaring heeft in de zorg- en welzijnssector en bij gemeenten, is hij bij uitstek geschikt voor én gedreven in het adviseren van overheden en zorginstellingen. Hij weet precies wat er speelt in deze branches.”

Uitgebreide vakkennis én persoonlijke benadering

Nese is ervan overtuigd dat de combinatie van uitgebreide vakkennis en persoonlijke benadering het verschil maakt. “We zijn klein begonnen, maar hebben een groot netwerk van specialisten die wij waar nodig kunnen inzetten. Wat ons krachtig maakt, is dat wij oplossingsgericht denken. Ik merk dat onze klanten dat waarderen. En ze vinden het fijn dat wij oprecht interesse tonen in wat er speelt in hun onderneming.” 

Menselijke interactie – met klanten en binnen je eigen bedrijf

Nese en Ertug willen niets liever dan van hun klanten ambassadeurs maken. “Dat zij fan van ons worden, daar streven wij naar. Ik sta elke dag weer te popelen om met onze klanten in gesprek te treden. Ik geloof heel erg in menselijke interactie. Dat schept vertrouwen. Op zo’n manier met elkaar samenwerken, of het nu met klanten is of met de teamleden binnen ons eigen bedrijf. Ik kan er echt heel blij van worden.”

 

Deel pagina

Vragen over dit artikel?

 adviseert je graag!

Meer artikelen

Effectief netwerken in tijden van corona - hoe doe je dat BLogs - Nieuws - Sanacount

Effectief netwerken in tijden van corona – Hoe doe je dat?

Effectief netwerken in tijden van corona – Hoe zit dat? Veel mensen werken tijdens de coronacrisis noodgedwongen thuis. Zo ook veel ondernemers. Hierdoor lijkt het lastiger om te kunnen netwerken en jouw netwerk verder uit te breiden. Van fysieke ontmoetingen naar het zoeken van binding op afstand. In beginsel was dit voor ons allen even […]

Read More
Ready for One-Stop-Shop! Nieuwe BTW-regeling op e-commerce - BLogs - Nieuws - Sanacount

Ready for One-Stop-Shop?! Nieuwe BTW-regeling op e-commerce

Ready for One-Stop-Shop?! E-commerce is booming business. Het aantal digitale shoppers en bestedingen nam de afgelopen jaren al sterk toe, maar is door de coronacrisis alleen maar harder gestegen. Mede door de coronamaatregel van het sluiten van de stenen winkel is het niet zo gek dat steeds meer ondernemers besloten een webshop te beginnen. Verandering […]

Read More
Sanacount Corona (COVID-19) update - Blogs - Nieuws - Sanacount

Sanacount Corona (COVID-19) update: TONK

Tijdelijke Ondersteuning Noodzakelijke Kosten (TONK) Heb jij door de coronacrisis en de gevolgen hiervan een forse inkomensdaling? Bieden de huidige financiële maatregelen zoals de Tozo voor jou onvoldoende hulp? Dan kan je mogelijk (extra) financiële steun aanvragen voor het betalen van jouw woonlasten. Te weinig inkomsten voor noodzakelijke kosten? Het inkomen kan door de beperkende […]

Read More
Faillissement voorkomen De nieuwe wet WHOA biedt de uitkomst - BLogs - Nieuws - Sanacount

Faillissement voorkomen? De nieuwe wet WHOA biedt de uitkomst

WHOA – Zonder instemming schuldeisers akkoord op schuldregeling Per 1 januari 2021 ging de WHOA in: de nieuwe Wet Homologatie Onderhands Akkoord. Dreig jij failliet te gaan omdat jouw bedrijf te hoge schulden heeft? Of zit je al in een faillissement? Dan biedt de WHOA nu een extra mogelijkheid om jouw schulden te structureren. Met […]

Read More
Heb-jij-al-nagedacht-over-bedrijfsopvolging-BLogs-Nieuws-Sanacount-Bedrijfs-en-Belastingadvies.jpg

Heb jij al nagedacht over bedrijfsopvolging?

Heb jij al stil gestaan bij bedrijfsopvolging? Heb jij al nagedacht over bedrijfsopvolging? Hoe kan je dit fiscaal vriendelijk regelen? Moet je daar nu al voor in actie komen? Ja, er gaat waarschijnlijk binnenkort het een en ander veranderen in de bedrijfsopvolgingsregeling. Een ondernemer die vooruit wil kijken en nú in actie komt, kan hiermee duizenden […]

Read More
Mag het gebruikelijk loon dga lager zijn tijdens corona - BLogs - Nieuws - Sanacount Bedrijfs- en Belastingadvies

Uitleg – lager gebruikelijk loon dga tijdens corona, mag dat?

Gebruikelijke loon dga lager tijdens corona? ​ Ben jij directeur-grootaandeelhouder (dga) in jouw bedrijf? Dan gelden er regels voor jouw minimale salaris. Jij moet dan namelijk minimaal een ‘gebruikelijk loon’ verdienen. Wat dit precies inhoudt lees jij in de blog met financiële en fiscale tips voor 2021. Het gebruikelijk loon voor dga’s is verhoogd van […]

Read More
Uitbreiding steunpakket bedrijven na strengere lockdown - Corona (COVID-19) update - Blogs - Nieuws - Sanacount

Uitbreiding corona steunpakket bedrijven na strengere lockdown

Kabinet breidt corona steunpakket bedrijven verder uit na strengere lockdown – Sanacount COVID-19 update De volledige lockdown is verlengd en dit heeft gevolgen voor veel ondernemers. Daarom zorgt het kabinet voor een uitbreiding van het corona steunpakket voor bedrijven. Deze zijn bedoeld om ondernemers die hard worden getroffen door de coronacrisis te ondersteunen. Sanacount zet de […]

Read More
Verbondenheid op afstand - 5 tips om de teamspirit te behouden tijdens de lockdown - Nieuws - Blogs - Sanacount

5 tips om de teamspirit te behouden tijdens de lockdown

Teamspirit behouden tijdens de lockdown doe je zo! Met een verlenging van de huidige lockdown zal thuiswerken de komende tijd de norm blijven. En niet zonder gevolgen: op afstand verbondenheid binnen een team creëren en behouden kan knap lastig zijn. Werknemers missen vaak toch de gesprekjes tijdens de koffiepauze. Of het ‘even naar binnen kunnen […]

Read More
TOP 20 financiële en fiscale tips om 2021 goed van start te gaan - Blogs - Nieuws - Sanacount

TOP 20 financiële en fiscale tips om 2021 goed van start te gaan

TOP 20 financiële en fiscale eindejaarstips voor 2021 Het einde van het jaar is in zicht. Veel ondernemers zijn druk bezig om alles op tijd af te ronden voor kerst. Er zijn talloze zaken waar jij aan moet denken voor het einde van het jaar. Uitzoeken waar er eventueel nog financiële en fiscale voordelen te […]

Read More