Tuin Totaal

Tuin Totaal klantverhaal Sanacount Bedrijfs- en Belastingadvies

Tuin Totaal

Tuin Totaal klantverhaal Sanacount Bedrijfs- en Belastingadvies

Uitbesteden salarisadministratie - Inzicht voor medewerkers en rust voor de ondernemer

Tuin Totaal Gelderland is een bedrijf dat groenvoorzieningswerkzaamheden uitvoert. Ze focussen zich op het aanleggen en onderhouden van tuinen. Dit doen ze voor de semi overheid en daarnaast ook voor grotere particuliere tuinen. Vakmanschap zit bij deze groenvoorzieners in het bloed. De eigenaar, Eduard van Veelen, vertelt over zijn ervaring met Sanacount Bedrijfs- en Belastingadvies. 

Van maandelijks handmatig loonstroken toesturen naar inzicht voor medewerkers zelf

“Ik ben iemand die niet graag binnen zit voor de administratie. Ik ben graag buiten en met mijn handen bezig. Desondanks is de administratie natuurlijk wel een belangrijk onderdeel van het runnen van een bedrijf. Ik stuurde mijn medewerkers maandelijks handmatig hun loonstroken toe. Iets wat veel administratieve rompslomp met zich meebracht.” 

Sanacount signaleerde het probleem en kwam met een voorstel

“Sanacount verzorgde al mijn financiële administratie toen zij het probleem waar ik tegenaan liep signaleerde. Ze zagen dat het voeren van de salarisadministratie op deze manier voor mij niet werkbaar was. Dus kwamen ze met het voorstel om de salarisadministratie uit te besteden. Zij stelde voor om eerst een maand proef te draaien. In deze periode gaven zij veel advies en stonden zij me bij met tips wanneer nodig was”. 

Meer rust, minder administratie én inzicht voor medewerkers

“Met het uitbesteden van de salarisadministratie aan Sanacount hoef ik me minder bezig te houden met de administratie. Ik heb meer rust én een groot voordeel: al mijn medewerkers kunnen zelf bij hun salarisstroken, jaaropgaven en eventueel andere overzichten. Zo hebben óók zij meer inzicht. “

Sanacount is persoonlijk betrokken met de klant

“Wat Sanacount anders maakt dan andere kantoren is de persoonlijke betrokkenheid met de klant. Ik krijg duidelijk het gevoel dat ze mij écht willen helpen. Ik kan eigenlijk altijd bij ze terecht, ook voor dingen die buiten de standaard dienstverlening vallen. Binnen Sanacount heerst zeker geen negen tot vijf mentaliteit”. 

Meer klantverhalen